lördag 25 februari 2012

Inköpt

Var supertrevligt på mässan idag med Rebecka. Vi kom när det öppnade, gick i ca en timma och sen tog vi en fika. Gick runt ett tag till och sen åt vi lunch, och kollade på en tv GP-ponnyn som höll på inne i scandinavium samtidig, och vi såg Cissi och Schadows fefria runda. :)

Det jag fick med mig hem var ett schabrak från HL, som är mycket snyggare i verkligheten. (premiäranvände det btw idag, var perfekt i storlek och låg bra och stilla. Det kostade 250 kr, mycket bra pris för ett så fint schabrak tycker jag! Är ganska likt mitt "drömschabrak" från lami-cell, bara älften så dyrt.. ;)

Sen fick det även bli ett svart-vitt pannband från Charies för 199 kr, som nu har behandlats med nagellack och blivit mycket blankare.

Till sist så köpte jag ett 3-pack med kingslandstrumpor, ljusblåa. De kostade 75 kr på börjes. (!)



Vi sprang runt och letade efter en marinblå kavaj för under 1000-lappen i varenda monter, hittade  st och ingen passade. Provade en John Whitaker som satt jättebra, ska försöka hitta en sådan eller en annan modell begagnat. :) Därför sparade jag pengar till det och köpte inget mer på mässan, förutom fika då. ;)

Har ni varit på mässan och shoppat, vad iståfall?


 

3 kommentarer:

  1. detta köpte jag :http://thirtyeight.blogg.se/2012/february/new-ins.html = ledsen plånbok

    SvaraRadera
  2. Här är mina inköp! :)

    http://alexisen.blogg.se/2012/february/shoppingen.html#comment

    Varför har du behandlat pannbandet med nagellack? Jag har själv köpt ett från Charlies så blir lite nyfiken;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har tagit genomskinligt nagellack så det blir samma färg, men det blir glansigare + att stenarna inte ramlar av lika lätt. Hett tips!

      Radera

Skriv här!