måndag 13 februari 2012

Godmorgon..goddag

Har precis vaknat, skönt med sovmorgon! Ska sätta mig och käka lite frukost och göra mig i ordning, sen åker jag till stallet och rider innan det blir fullt i manegen, men det ska jag nog hinna. Tänkte rida lite i manegen och bara jobba med att få honom lösgjord och mjuk i en låg form, inte så hårt för att han kanske fortfarande har träningsverk. Och för att JAG har sån träningsverk! Var tvungen att verkligen ta spjäl med händerna i morse när jag skulle sätta mig upp i sägen, hade sån EXTREM TRÄNINGSVÄRK i magen. Hahaha, har kommer typ inte kunna rida...

Btw så drömde jag en ashemsk mardröm i natt om typ att vi var på sjöis och så pratade vi med Henning och så berättade han om Arrows ursprung, att när han först kom hade han matat Arrow med hästkött, därför bet Arrow andra hästar. Och när jag red i drömmen så sprang Arrow plötsligt iväg och tog en katt och åt, det var skithemskt! Jag hoppade av och sprang iväg och grät och sen kom mamma och sa att det bara var naturligt och sen vaknade jag, alldeles kallsvettig men glad när jag insåg att var ponny inte är en köttätare i verkligheten. Herre vilken konstig dröm alltså...?

mördar-arrow, eller?


1 kommentar:

Skriv här!