onsdag 22 februari 2012

Svar på fråga

Fick en kommentar där det var en person som frågade vad för kavaj jag tänkte köpa på mässan?

Jag har inte tittat ut någon speciell, eller jag har kollat på en i stretchmodell, mörkblå för Jacson som kostar ca 500kr. Men jag har inte provat den i verkligheten så jag vet inte hur den sitter osv. 
Det behöver inte vara en animo-kavaj eller kingsland, eller pikeur. Men den ska vara snygg, sitta bra på min kropp, kosta max 500 kr (om jag ska köpa den för egna pengar) och vara mörkblå då. 
Anedningen till att jag behöver en ny är att min gamla är för liten, helt fel form egentligen och svart - resten av min utrustning, väst och hjälm, är blå. Så det ser lite fult ut när de inte är i samma färg. 

Den andra saken som jag verkligen ska ha med mig hem från mässan är ett svart strasspannband från charlies, tror Arrow blir så snygg i det.. ;)




 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv här!