onsdag 22 februari 2012

Snabbt

Ska repetera lite franska nu men fixar ett snabbt blogginlägg först. ;) Vi hade markarbete idag och jag red Bollen. Vi hade en liten bana med galoppbommar, ett kryss och en lite högre högre oxer. Första "rundan" gick inte så jättebra för jag mer typ "åkte", tappade fart i svängarna men det blev trångt mellan bommarna. Andra "rundan" kändes det mkt bättre och då hade jag koll på allt och det blev inga dåliga språng eller fel galopp och så. Eftersom att man ska fokusera på det bra så kan jag sammanfatta med att jag är jättenöjd. :)

Efter lektionen hade vi jättettrevligt US årsmöte som slutade med att 5 nya blev invalda. ^^ Föråt oss på kakor gjorde vi oxå. x)

Har tatt kort på Linus aka. Limpan nu oxå men de bilderna får ni i ett separat inlägg så fort jag kan. :)


Hare fint!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv här!