söndag 18 mars 2012

Älskade häst ♥

Idag hoppade jag och Arrow Pay and Jump. :) Vi kom ner till Billdal ganska tidigt, jag kom ihåg att lära mig banan och anmäla mig innan jag red fram. Pappa var duktig hästskötare och höll ett fast grepp om Arrows tyglar även fast han dreglade på honom, haha.

Red inte fram så länge, travade fram och galopperade igång, sen hoppade jag några språng och det kändes bra, så jag mest skrittade runt och höll honom varm. Inne på banan kändes det jättebra, Arrow var pigg och bjöd verkligen mot hindrena. Jag var inte ett dugg nervös och kunde verkligen tänka och inverka väl inne på banan, det har inte hänt förut typ, hahah.
Vi landade i fel galopp några gånger men eftersom han var så framme så gick det ändå, han bytte även några gånger. Efter första rundan travade jag bara honom, hoppade inget mer innan nästa runda.
Andra rundan kändes också bra, vi kom fel på ett hinder där han hoppade stort men jag är nöjd över även den. Ett pet bara, men en felfri runda + en blåvit rosett!

Åh, Arrow var så himla duktig idag och det var så sjukt roligt!   Vi är tillbaka!!

Pappa fotade lite, ska redigera bilderna och sen kommer de upp här! :)


1 kommentar:

  1. hej. undrar om du skulle vilja göra ett bloglovin byte?!

    SvaraRadera

Skriv här!