torsdag 15 mars 2012

På riktigt. ;))

Jeffrey Campbell skorna (det va ett jevla tjat om dem ;d) ska bli mina, seriöst. Behöver ett par fina vårskor. ^^ Måste bara hitta nåt place att prova dem på först. Tänkte börja med att dra till Frölunda Torg och kamma igenom alla butiker som kan tänkas ha dem där. Sen får jag se, jag tor tyvärr inte det är så enkelt att hitta dem. Men men, ett alternativ är att chansa och köpa ett par på nätet, är rätt säker på storleken iaf. Finns ju mått och sånt. Jag menar, det borde inte va särskilt svårt och sälja ett par? Fast å andra sidan förlorar jag rätt mkt pengar på de så det blir nog inte så.

Somsagt, får börja på Frölunda Torg och sen får jag se. Raglady hade dem i slutet på förra året, inte helt omöjligt att de finns där..

Vet ni nåt ställe som säljer dem i gbg? :)

I helgen har jag rätt fullt upp, men de har rätt generösa öppettider ändå. Hoppas att jag hinner dit en sväng. :)

Image and video hosting by TinyPic

1 kommentar:

  1. Hej! Jättefin blogg:) Har sett Jeffrey Campbell, de svarta(som på bilden) på Raglady i kungsmässan. Var där förra veckan och då fanns de, så de borde finnas nu också:)

    Lycka till!!

    SvaraRadera

Skriv här!