lördag 10 mars 2012

-.-

Är rätt irriterad nu, ena klassen som jag anmält mig till imon är avd. b - för unghästar eller ryttare över 18 år, och eftersom vi är varken det ena eller det andra av det så kan vi inte vara med i den klassen. -.- Fan vad klantig jag är, vill inte gå över till 1m direkt imon så jag får bara hoppa en runda.

Den första 90 cm-klassen kan vi vara med i i alla fall, taggar till det ist, ska bli såå kul!

Har fixat allt i stallet nu, Arrow och utrustningen är putsad och jag finslipar på planeringen för imorgon. Allt ska räknas ut, tider hit och dit. På vägen till Kungsbacka ska vi plocka upp Matilda som ska hjälpa till på tävlingen, vara coach/fotograf/hästsskötare osv. :))

Skriver om dagens ridpass i ett separat inlägg. :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv här!