tisdag 20 mars 2012

Arrow 20/3

Idag hade Arrow en rätt skön dag tror jag. Pysslade om honom ordentligt riktigt länge, ryktade och slog ur tio stöv&hår-skrapor. Det tyckte Arrow var skönt och somnade nästan... 

Sen trimmade jag lite i 30 minuter i paddocken, barbacka. (vågade inte rida ut med den där blottaren i parken.. ) Red lite små galoppvolter, förvänd galopp och ävergångar. Han var jättefin, som vanligt barbacka. ;)

Putsade tränset ordentligt efteråt och åkte hem. Jag hade fixat alla grejjer (mockat, fyllt mat osv) innan jag red, det brukar jag alltid göra efter, men nu när det är ljust så länge kan man ju lätt göra det innan. Ska nog fortsätta med det, hihi.

Imorgon har jag bara två lektioner i skolan - så skönt! Dock måste jag upp tidigt endå eftersom Totti ska skos kl 8 men då hinner jag rida sen innan lektionen på Billdal. Blir nog lite klättring eller skritttur till havet isåfall. :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv här!