onsdag 14 mars 2012

Limpis :D


Idag red jag Linus på lektionen. :') Först skrittade vi ut en sväng och sen trimmade vi lite. Skulle dock hunnit mer om vissa i gruppen inte skulle varit 10 min sena...

Linus va superfin som vanligt, det gäller bara att ha koll på yttersidan i högervarvet. Men det är kul att verkligen kunna gå in på detaljer, det är verkligen fingertoppskänsla som krävs när man rider honom. Eftersom att i stort sett allt fungerar utmärkt får man hitta de småsaker som kan förbättras. Det är väldigt kul tycker jag att rida en häst som kan så mkt. Är så himla glad att jag fick prova honom för det är verkligen min typ av häst och det känns superkul att få åka och tävla med en så fin häst som man verkligen passar ihop med. :)

Efter ridningen så hade vi US möte, ovanligt många idag. Hahah, tur att det va 3 st som bakat då. :d Även om det är rätt oseriöst emmellanåt på våra möten så fick vi pratat om mycket idag. Planerat lite aktiviteter och så. :))


Image and video hosting by TinyPic

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv här!