tisdag 13 mars 2012

Billdal

Idag har jag varit på prao igen som ni säkert fattar och sen åkte jag till stallet. Så sjuukt fint väder, ingen jacka, strålande sol och Justin/1D i öronen, det e livet de! :D♥

Red lite på söta Sea Side på sofias hästkunskap, vi pratade om sits och hjälper samt galoppfattningar. Var evigheter sen jag red Sea Side, men hon är go. Synd att hon är så gammal för man kände verkligen att hon kunde gå riktigt fint, men det brydde jag mig inte så mkt om idag. ;d Hon är 21 år, fast hon tror att hon är 5. Hahah, men hon får ändå inte gå mer än lätta grupper. ;)


Sen hjälpte jag Klara på hennes nyb, de hade sadelns delar och jag hängde med när de skrittade ut med. ;)


Nu måste jag skriva IUP för skolan, blää. Fattar inte grejen med att man ska skriva massa? Lärarna bryr sig ändå inte typ. Jag skriver typ en mening på varje. x)



 Image and video hosting by TinyPic

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv här!