tisdag 27 mars 2012

Sommarväder

Så himla härligt väder ute idag, igen! Jag och Lollo red ut mot havet och på ett litet äventyr en helt ny väg + en sväng mot Årekärr, och var ute och red i en och en halv timma. :) Supermysigt var det, måste göras om!

Lollo lurade mig så att jag stressade asmycket och powerwalkade till billdal och allt för att komma med sista bussen på en halvtimma och sen så hade jag inte ens behövt det för hon kunde lika gärna ta den 10 minuter efter. -.- såå sur var jag haha!

Har varit duktig nu på kvällen och varit ute och sprungit nästan 3 km, bara ätit frukt och inte bakat kladdkaka.. ;) Sitter och gottar mig framför tv:n nu - tisdagskvällar är grymma.. först Top model sverige, sen lyckan i LA och sist project runway...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv här!