lördag 10 mars 2012

Dayy

Gjorde som planerat, chillade, drog till stallet och pysslade om min puff. ^^ Den andra tjejen som oxå ska ha honom va där, sett henne förr och hon va trevlig och så. :) Han blev badad, ryktad, knoppad, fin flätad svans (Johanna som hon heter va grym på svansflätor ;o), vi bytte nosgrimma (han har pullar så det går ju inte på dressyr.. ;p) och pannband plus att allt blev smörjt och han fick hovskägget klippt. ;)) Mitt nya Eskadrontäcke passade super, perfekt i bogen dock pyttelite långt. Men hellre det än för kort, hade jag haft 135 hade det blivit får trångt i bogen. Det ska ju kunna passa på fler hästar, plus att det skyddar lite av svansroten i t.ex. transporten. ;) Han va superfin i färgen och så. :D Skulle tagit bild men glömde, han har ett annat täcke över natten (vill inte offra mitt fina när han ska ligga ner i boxen och sova ^^) så bilderna blev med det andra täcket på. Nån  gång får ni bild på honom med täcket, kan iaf säga att han va supersnyggish. ;3

Nöjd med knopparna, gjorde rätt fluffiga åt det holländska hållet, dock blev de rätt glesa och små längre ner för hans man är allmänt tunn där. ;)

Så gosig ♥


Har kollat på mellofinal nu, bra att Loreen vann. :) fast lite synd om Danny ändå, tvåa igen..
Dog nästan när Eric syntes i TV rutan igen, så jävla snygg va? ♥

Nä nu ska jag dra mig till sängen, måste va utvilad tills imon, fast det blir inte jättetidigt, tänkte va därnere strax efter nio. :)
 Image and video hosting by TinyPic

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv här!