fredag 30 mars 2012

Helg!

ja, då var det äntligen helg, skönt! 

Imorgon ska jag ta en lång och härlig sovmorgon, putsa stövlarna och plocka fram inför tävlingen. Sedan ska jag åka ner till stallet, bada Arrow och även putsa grejjerna i stallet och se till att allt är tiptop och under kontroll, hihi. Tror jag går ner till Billdal om inte spolspiltan i Stall Selin har någon uppbindningsanordning än. Det vore faktiskt också rätt mysigt, med en barbackatur som uppladdning inför tävlingen...

eller en promenad :)

Och på söndag blir det ju tävling, är supertaggad och det ska bli så roligt!

Hur som, idag efter skolan var jag i Billdal och var ledaraspirant och hade Jennys hästkunskapsgrupp, vi skulle putsa tränsen och göra dem fina men barnen ville hellre vara med hästarna...? Sisådär 15 träns blev putsade i alla fall. :)
Hjälpte till på Malins hästkunskap också innan jag och Linnea mockade + sopade och åkte hem.

Nu fredagsmys! 




1 kommentar:

  1. Du kan bara knyta fast grimskaft för stolparna är uppe. ;))

    SvaraRadera

Skriv här!