lördag 17 mars 2012

Upp och hoppa!

Godmorgon! Så fort som jag har hoppat ur sängen ska jag ställa mig att steka pannkakor som jag kan ha med mig som lunch i stallet. Vi ska ha städdag i Stall Selin, två veckor innan nya stallet invigs!

På eftermiddagen sen (efter att jag har ätit mina pannkakor!) ska jag och Arrow gå ner till Billdal för att bli fotgraferade. Fast jag rider nog barbacka dit förresten, så kommer Maria att tycka att vi rider barbacka hela tiden, som vanligt. Men jag tycker att det är mysigt att rida barbacka, dessutom slipper man sadla, heheh! :D

Imorgon äre Pay and Jump, jag ar räknat ut att jag startar typ fem i 11 så jag behöver inte komma till stallet ens förrän kl 9. :))



Jag SKA sitta kvar, vad som än händer, det har jag bestämt!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv här!