onsdag 14 mars 2012

Mina favoriter

Idag hade vi studiedag, så sjukt skönt! Så började dagen med en sovmorgon, efter lunch åkte jag och lillasystern till stallet och tog in Arrow som stod ute och typ dog av värmeslag i hagen med dubbla täcken. Nu är det vår så han har bara sitt fina tunt fodrade lila bucastäcke från och med idag. :) Av med dom och så gick vi på en promenad i ca 45 min. :) Vi mötte en tjej som sa att hon sett en älg i parken så vi gick en annan väg men det var mysigt ändå. Signe har fotat, checka bilderna nedan..

På lektionen red vi som sagt dressyr, jag hade Makita och fick ta lite revanch från i onsdags. Traven kändes toppen, skritten var hon lite ofokusserad i och galoppen ville hon inte riktigt gå i samma galopp som jag ville, haha. Men vi kämpade på, det är alltid kul (förutom förra veckan) att rida henne! :)

På kvällen hade vi US-möte och vi planerade massa nytt inför våren, tagga! :))






hahahahahaha dör på denna bilden asså, han tappa huvet! haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv här!