onsdag 28 mars 2012

Dagens ridpass

Idag var det dressyr istället för markarbete på ridlektionen eftersom att Jenny var sjuk och vi fick ha Helena. Inget mig emot eftersom jag hade Makita som jag bara, bara vill trimma dressyr på just nu!

Vi red lite övningar där vi jobbade med enkla byten, (dvs tex höger galopp - skritt ett par steg - vänster galopp) och det gick la ok. Som vanligt gick det inte så bra i avsaktningar en det blir bättre. Galoppen kändes, som i söndags, superbra så den är jag nöjd med!

Idag flyttade de andra hästarna in i nya stallet, så nu är det bara Arrow och Pippi kvar i det gamla stallet..

Btw så håller jag på med en nya spotifysplellista och säkert till Rebeckas förttjusning så innehåller den mycket Justin Bieber och One Direction, haha!! De är faktiskt bra...







1 kommentar:

Skriv här!