fredag 23 mars 2012

Friiday



Episkt väder igen, invigde nya jackan. ^^, Love it ♥

Red Arrow i paddocken idag, blev lite skutt. :) En tvåstuds med inridning i trav - två galoppsprång - litet räcke. När jag värmde upp repeterade jag lite byten oxå. Så när jag väl skulle börja hoppa




så var han supertaggad hahah. Fattade galopp fastän han skulle travhoppa, drog typ iväg efter och hoppade superfint och högt över. :) Det var aslängesedan jag skuttade på Arrow, märker att man måste vara väldigt passiv i sitsen för annars förstörs balansen i och med att jag egentligen är lite för stor för att hoppa honom. Men det var ju absolut inga stora hinder så. ;)

Allt flöt på bra och det kändes bra, han var jättepigg och blev rätt svettig efteråt så han fick en omgång med svampen. xD




OMG säger jag bara, spricker snart! Kommer bli så galeet bra, spola fram till 2:15. ;) Det var de 15 bästa och snabbaste sekunderna på ett bra tag. ♥

Image and video hosting by TinyPic

1 kommentar:

Skriv här!