onsdag 14 mars 2012

?

En kul fundering, vad hade ni tyckt om att jag skulle starta egen blogg? :) Denna ska absolut inte läggas ner (eller?) men jag är faktiskt lite sugen på att blogga själv också. Bestämma design och allt själv, den ska vara bara mig. Men jag frågar vad ni tycker, skulle ni läsa isf? ;)) Blir med allt mellan himmel och jord då, eller mitt liv typ. Alltså inte bara hästar utan även typ 1D, JB, kläder, osv. Det som jag tycker e kul då, även om hästar e en väldigt stor del. hahahah

Vet inte om vi kommer vidare något med denna, det är klart att vi blir större och så men... Jag känner att den inte är så mkt MEJ, och ni gillar ju inte när jag bombar massa om Justin, 1D, "vanliga" kläder/skor osv. Men det är det som är mig förutom hästarna och då skulle det va fett med en egen blogg. Men jag vet verkligen inte, det var bara en fundering jag hade. Bara starta om på nytt, vi har ju haft denna bloggen ett bra tag nu..


Chilla lite nu ba, inget e bestämt. Har inte ens snackat me Karin, vill bara se vad ni tycker. Så kommentera nu. :D



My boys ♥ Louis iaf ;3
 Image and video hosting by TinyPic

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv här!