torsdag 15 mars 2012

Spånar vidare

Det som Rebecka skrev om förut, att hon funderar på att kanske starta en egen blogg som är mer Rebecka. Jag kan förstå henne, direkt ploppar det upp idér i mitt huvud om hur min framtida blogg då skulle se ut...?

Fast jag älskar att blogga här, på hasttjejerna.blogspot.com. Vi har underbara läsare och många, jämfört med vart vi startade. :)




Man ser ju på statestiken (räkna inte med mars då eftesom det bara har gått halva månaden) att det går uppåt, man märker bara från dag till dag att när man bloggar lite extra, ja då kommer läsare och kommentarer. Det vore tråkigt, det tycker jag, att lägga ner bloggen. Om vi kommer fram till att göra det tillslut startar jag ju en egen blogg, och det kan ju bli lite som en nystart. Man kan få nytt och frächt och det kanske behövs ibland för att hitta inspirationen.

Sen att få bestämma allt själv är ju en annan sak som kan locka till att starta egen blogg. Åh, känner mig kluven. Vad tycker ni?, kommentera nu!





1 kommentar:

  1. Hm..Det är svårt! Ni får känna efter själva vad ni vill göra. Lycka till :)

    SvaraRadera

Skriv här!