söndag 18 mars 2012

Tjoo

Har varit pay 'n jump funktionär idag och hoppade en runda på Makita oxå. :) Har aldrig ens suttit på henne men det gick bra. Fick bra tryck i henne, hon kom lite nära på några men det brukar hon tydligen. ;d Det kändes bättre och bättre för varje språng. Blev en nolla och fin rosett (a) Hon va trevlig att rida, hoppade fint. Dock så slog hon med huvudet rätt mkt och kunde typ inte stå stilla hahah. Men sån är hon lilla mackan. ^^,

Trevlig dag och jag e så taggad för skolan imon. (Hör och häpna) Har inte träffat min klass på 2 veckor. ;) Ska bli nice att inte behöva ha samma kläder varje dag & slippa vara utan sin mobil i 6 timmar. haha

Ska även berätta för Emma att jag blivit en galen directioner så hon får bli min direction-buddy. ^.^ ♥

Har lille Arrow imon oxå, vet inte vad jag ska göra än. Beror på vädret. ;)


Hare fint!
Gammal bild när Makita var ny. ;)




Image and video hosting by TinyPic







1 kommentar:

  1. sv: de var de fulaste jag har sett oxå... funderar seriöst på att skaffa nån som knoppar åt mig xD Tack<3

    kram

    SvaraRadera

Skriv här!