söndag 11 mars 2012

Finaste ♥


Gick sjukt bra idag, Linus va så himla fin och det kändes jättebra! Red på 68,88%, mitt bästa innan idag va 63 hehe. Så jag vann LCn, superkul! Första riktiga tävlingen jag vinner, har vunnit en terminsavslutning en gång. ;)
Han var stadig, rund och jag fick en bra känsla. Såg jättefint ut på filmen oxå. ^^ Failade bara lite första galoppen, volten blev lite som en mandel och han blev lite spänd. Men å andra sidan fick jag 8or på båda uppridningarna på medellinjen, som verkligen kändes super. :)

Vi hade ärevarv och allt, till Euphoria. Mäktigt haha, Linus va piggpigg.
Jag vann en rosett såklart, en skitsnygg Joules piké och två par tunna sommarridstrumpor. :D









Ska redigera lite bilder som pappa tagit så det kommer en bomb i separat inlägg. Är jättetaggad inför bohuscupen nu, alla tyckte att det såg så bra ut och jag är så glad. Domaren gillade mitt pannband oxå (a'


 Image and video hosting by TinyPic

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv här!