fredag 30 mars 2012

Tjoo

Sitter här forever alone, resten av min familj är hos Simons kompis familj men jag pallade inte följa med. ;d Har kollat på Let's dance och tagit tillfället i akt att ha Justin och 1D på högsta volym i huset. Hahahah

Har läst en hel One Direction novellblogg med en massa kapitel, den är galet bra och uppdateras fortfarande så det är typ en av dagens höjdpunkter när ett nytt kapitel kommer. ;))

Jaja, har varit i stallet och skolan idag med ofc. Skrittade först ut på sötaste Linus med Josefin och Nalle. Jättemysigt och det var riktigt fint väder och hästarna var glada. ^^ Sen cyklade jag upp till Arrow och fixade alla saker och red. Var i paddocken, ett relativt kort pass med lite öppna och sluta på långsidorna samt galoppjobb på mittvolten. Jag hade hacket, kunde reglera formen lätt. :) Han var ganska pigg och så, öppnorna och slutorna satt över förväntan. Vi tränar ju galoppombyten nu, då får man bra koll på allt. :)
Nöjd med dagens ridpass i det underbara vädret på världens finaste ponni ♥


Imorron är det en fullspäckad dag, ska hinna rida Arrow innan 12, blir nog en kortare uteritt, och sen lite "möte" med Klara och Emelie, vi ska planera hästkunskaperna för ett tag framöver igen. :) Efter det ska jag och Josefin skritta ut igen och sen ska jag på släktkalas klockan fyra. x)

Roligt ska det bli iaf. :)

Linus idag :3


Ha de!
 Image and video hosting by TinyPic

1 kommentar:

Skriv här!