lördag 31 mars 2012

Today

Sitter vid datorn för första gången på drygt 21 timmar. Det händer rätt sällan ahahah, tur att man har smartphone då. ;p Aja, idag åkte jag till stallet på förmiddagen, pysslade hos Arrow och gick en promenix med honom. :) Sen cyklade jag ner till billdal, planerade hästkunskaper för resten av terminen med Emelie och Klara och sen skrittade jag och Linus ut tsm med Linnéa, Bella, Josefin och Nalle. :)) Mysigt värre, blåsten hade lagt sig lite då.

Tog bussen hem, dushade och fixade mig, drog på släktkalas och nu är jag hemma igen. Ska försöka somna lite tidigare idag för jag ska upp 7(!) imon. Men vad gör man inte för sin bästa kompis. ;d


Ahopp, det var det. Nu vet ni att jag lever iaf. xD


Ha de!
 Image and video hosting by TinyPic

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv här!