torsdag 22 mars 2012

Shopping :))

Var sjukt shoppingsugen idag så det blev en hel del grejor. ^^

Hittade allt jag letade efter, förutom de röda byxona men blev ett annat par ändå. :)

Someday by Justin Bieber parfym, typ min käraste ägodel. Hahah, nej men den luktar så galet gott. ♥ Helt klart värd 650 även om jag inte hade planerat att lägga så mkt. ;)
Ett par Crockerjeans mörktgrafitgrå (missvisande bild), långa och supersmala (y)
En svart skitsnygg skinnjacka, äkta ofc. :')
Två halvmagtröjor typ, (inte extrema alltså ;d) en svart och en blå.
En randig T-shirt ^^,

Fick med en liten Ralph Lauren provparfym oxå, och så köpte jag en ny deo (intresseklubben antecknar hahah)
Allt är snyggare IRL men jag orkade inte ta seriösa bilder. x)

Nöjd chey =D Grattis till Jenny oxå som köpt Lisa, så roligt! ♥

 Image and video hosting by TinyPic

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv här!