söndag 25 mars 2012

Programridning och Totti (:

Idag red jag programridning på Linus. :) Han va superfin på framridningen oc på banan oxå. Hade inte galopperat så mkt så ena galoppen vart lite kaoz och så. Men nöjd ändå. Fick mkt bra tips av domaren efteråt, hur jag skulle rida fattningarna och galoppen samt att jag måste driva mer i övergångarna för att få med bakdelen. Jag har kommit till det läget med honom att jag kan sätta i handbromsen men nu måste jag börja driva också så hans kropp verkligen hänger ihop och att han inte bara springer iväg från mig. Men det går framåt och hon sa att vi var på god väg! Hon tyckte att jag red honom väldigt bra och han var en 'flott' häst med fina gångarter och jag hade en bra sits. :D Samt att hon aldrig sett någon häst gå så rakt på medellinjen i LC, han går verkligen spikrakt. ;d

Med två åttor, många sjuor några sexor och ett par femmor samt en fyra på en fail fattning så samlade jag ihop dryga 62,5% Det är jag nöjd med, poängen spelade ju inte direkt någon stor roll idag. Jag fick verkligen den hjälp jag behövde. :)

Jag stannade kvar länge med Agnes och Issa, vi hade askul. x) Såg Lena på sin typ Grand Prix häst, ascool va den. :')

När allt va slut så gick, eller ja fick skjuts av Maria ;d, upp till Arrow. Mamma hade fixat alla saker så jag red bara ut en sväng barbacka i det fina vädret på en pigg ponni som va på lite bockhumör. xD Men jag satt kvar (a'

Tumblr_m0ryu7ksbv1r900qio1_500_large
6 timmar 30 min, oh my gosh, this is gonna be amazing ♥♥♥


 Image and video hosting by TinyPic

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv här!