fredag 23 mars 2012

Snyggaste utrustningen

De tre snyggaste... hjälmarna är enligt mig är Charles owen ayr8 (den som jag har heheh),den klassiska John Whitaker-hjälmen och Samshields dösnygga men dyra hjälm. Alla dessa är ju relatvit dyra, men i alla fall med CO:n tycker jag att man får vad man betalar för!

 



 






De tre snyggaste schabraken enligt mig är Anna scarpati-schabraken, Lami-cell success och Lami-cell mirage, älskar att alla tre har sjukt snygg form, quiltning och finns i massa härliga färger!






De tre snyggaste ridbyxorna är enligt mig är de från Animo, Pikeur och Kingsland! Dock är det samma sak där, man får lägga en del pengar...






De tre snyggaste ridstövlarna är enligt mig är De Niro-stövlarna, Pioneer-croco och Mountain horse supreme high rider! Är så nätta och snygga, verkar sitta slimmat och bra..

Millenium Ramses 3 Black ridstövel – De Niro Boot




Blir man shoppingsugen eller vad när jag tänker på allt detta snygga...?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv här!